Deoarece trimiți în mod constant semnale în jur cu limbajul corpului tău, managerii de resurse umane acordă atenție și acestuia. Gesturile, expresiile faciale, contactul vizual, postura și modul de a vorbi sunt de un interes deosebit. Tensiunea și nervozitatea fac ca limbajul corpului să nu fie convingător. De exemplu, ar trebui să iei un contact vizual (ochi în ochi) cu angajatorul. Dacă ești prea tensionat, observatorii instruiți vor observa rapida acest lucru. Unele gesturi sau posturi pot avea, de asemenea, un efect defensiv și, uneori, agresiv, de exemplu încrucișarea brațelor peste piept.

Oglindirea este, de asemenea, o opțiune bună. Înseamnă să imiți pe cel din fața ta (dar să nu te simță!). Acest lucru creează și simpatie în subconștient. Iată câteva exemple de oglindire:

  • Când cealaltă persoană râde, râzi și tu. Dar nu tare, ci cu bun simț.

  • Dacă cealaltă persoană se apleacă, fă aproximativ la fel.

  • Când cealaltă persoană ridică paharul, ia și tu o înghițitură din paharul tău.

Dar nu exagera făcând chiar fiecare mișcare. Dacă ești mai preocupat să imiți mișcările angajatorilor, decât să acorzi atenție întrebărilor, acest lucru nu îți va fi favorabil. Dar dacă cunoști principiul de bază, îl poți aplica selectiv și profitabil.

Unul dintre cele mai importante sfaturi: vorbeşte încet și clar. Acest lucru pare mai competent decât atunci când cineva vorbește foarte repede și tare. De asemenea, întrerupe fluxul de conversație dacă angajatorul nu înțelege răspunsurile corect și dorește să-ți adreseze întrebări. Acest lucru funcționează cel mai bine atunci când te așezi pe scaun ținând capul drept și privirea înainte, adică, modul în care stai și vorbești în mod normal. Poți, de asemenea, să exersezi acest lucru, pregătindu-te împreună cu prietenii sau familia. Dacă este necesar, pisica ta te va asculta și ea.



Folosește corect limbajul trupului la servici

 


Deoarece trimiți în mod constant semnale în jur cu limbajul corpului tău, managerii de resurse umane acordă atenție și acestuia. Gesturile, expresiile faciale, contactul vizual, postura și modul de a vorbi sunt de un interes deosebit. Tensiunea și nervozitatea fac ca limbajul corpului să nu fie convingător. De exemplu, ar trebui să iei un contact vizual (ochi în ochi) cu angajatorul. Dacă ești prea tensionat, observatorii instruiți vor observa rapida acest lucru. Unele gesturi sau posturi pot avea, de asemenea, un efect defensiv și, uneori, agresiv, de exemplu încrucișarea brațelor peste piept.

Oglindirea este, de asemenea, o opțiune bună. Înseamnă să imiți pe cel din fața ta (dar să nu te simță!). Acest lucru creează și simpatie în subconștient. Iată câteva exemple de oglindire:

  • Când cealaltă persoană râde, râzi și tu. Dar nu tare, ci cu bun simț.

  • Dacă cealaltă persoană se apleacă, fă aproximativ la fel.

  • Când cealaltă persoană ridică paharul, ia și tu o înghițitură din paharul tău.

Dar nu exagera făcând chiar fiecare mișcare. Dacă ești mai preocupat să imiți mișcările angajatorilor, decât să acorzi atenție întrebărilor, acest lucru nu îți va fi favorabil. Dar dacă cunoști principiul de bază, îl poți aplica selectiv și profitabil.

Unul dintre cele mai importante sfaturi: vorbeşte încet și clar. Acest lucru pare mai competent decât atunci când cineva vorbește foarte repede și tare. De asemenea, întrerupe fluxul de conversație dacă angajatorul nu înțelege răspunsurile corect și dorește să-ți adreseze întrebări. Acest lucru funcționează cel mai bine atunci când te așezi pe scaun ținând capul drept și privirea înainte, adică, modul în care stai și vorbești în mod normal. Poți, de asemenea, să exersezi acest lucru, pregătindu-te împreună cu prietenii sau familia. Dacă este necesar, pisica ta te va asculta și ea.