Angajator: TEILOR

Cerințe:
- Studii superioare;
- Cunoștințe operare PC si contabilitate primara;
- Cunoștințe de limba engleză, constituie avantaj;
- Ținută profesională (fizică și morală) ireproșabilă;
- Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;
- Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină;
- Persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor;
- Atentie la nevoile clientului și flexibilitate;
- Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
- Experiența într-un post similar constituie avantaj.

Responsabilități:
- Derularea activităților de vânzare a obiectelor din aur, pietre prețioase si diamante și oferirea de servicii clienților;
- Consilierea clienților prin realizarea de recomandări individualizate;
- Derularea activităților de administrare / gestionare a magazinului (recepție marfă, verificare prețuri, inventariere, emitere de comenzi pentru actualizare stoc etc.);
- Încasarea contravalorii produselor vândute și întocmirea documentelor justificative (bon fiscal, certificat de garanție, factură la cerere etc.), efectuarea monetarului;
- Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă inventar etc.);
- Menținerea relațiilor cu clienții, rezolvarea plângerilor și nemulțumirilor acestora.

Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, incluzand tichete de masa – card Sodexo, asigurare medicala si bonusuri de performanta;
- Lucrul într-o companie de renume, la standarde de calitate dovedite;
- Posibilitatea de a dezvolta o carieră solidă în vânzări, în cadrul unei echipe tinere și puternice


Localitate: Alba Iulia

Contact: Telefon: 0723278561

Consilier vanzari

Angajator: TEILOR

Cerințe:
- Studii superioare;
- Cunoștințe operare PC si contabilitate primara;
- Cunoștințe de limba engleză, constituie avantaj;
- Ținută profesională (fizică și morală) ireproșabilă;
- Capacitate deosebită de relaționare și comunicare;
- Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină;
- Persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor;
- Atentie la nevoile clientului și flexibilitate;
- Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
- Experiența într-un post similar constituie avantaj.

Responsabilități:
- Derularea activităților de vânzare a obiectelor din aur, pietre prețioase si diamante și oferirea de servicii clienților;
- Consilierea clienților prin realizarea de recomandări individualizate;
- Derularea activităților de administrare / gestionare a magazinului (recepție marfă, verificare prețuri, inventariere, emitere de comenzi pentru actualizare stoc etc.);
- Încasarea contravalorii produselor vândute și întocmirea documentelor justificative (bon fiscal, certificat de garanție, factură la cerere etc.), efectuarea monetarului;
- Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă inventar etc.);
- Menținerea relațiilor cu clienții, rezolvarea plângerilor și nemulțumirilor acestora.

Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, incluzand tichete de masa – card Sodexo, asigurare medicala si bonusuri de performanta;
- Lucrul într-o companie de renume, la standarde de calitate dovedite;
- Posibilitatea de a dezvolta o carieră solidă în vânzări, în cadrul unei echipe tinere și puternice


Localitate: Alba Iulia

Contact: Telefon: 0723278561