Conform unor studii realizate de
specialistii americani, oamenii se simt inconfortabil la locul de munca atunci
cand observa ca superiorii le dau un numar mult prea ridicat de sarcini. Aceste
este un motiv care ii determina pe unii sa demisioneze.
Iata ce poti face pentru a depasi aceste provocari:
Fii organizat si nu te pierde in detalii
Daca
iti place ceea ce faci la locul de munca si nu doresti sa pleci, ar fi bine sa
fii organizat, sa ai o lista cu ceea ce trebuie sa indeplinesti si care sunt
prioritatile.
Nu lasa loc de presupuneri si intreaba, atunci cand ai nelamuriri
Nu lasa loc de presupuneri si intreaba, atunci cand ai nelamuriri
Comunicarea
cu colegii si/sau superiorii poate fi deficitara, dar nu inseamna ca nu poti
imbunatati acest lucru. Indiferent de situatie, trebuie sa te asiguri de la bun
inceput ca sti ce ai de facut, pentru a nu avea parte de neclaritati apoi.
Daca te simti coplesit de sarcini, nu incerca sa le indeplinesti pe toate, s-ar putea sa nu ai parte de succes in acest fel
Cel
mai bine ar fi sa recunosti cand simti ca nu mai faci fata si chiar sa te
scuzi, daca ai facut greseli, in acest sens. Daca vrei sa ai rezultate foarte
bune la locul de munca trebuie sa stii bine care sunt sarcinile tale, in acest
fel vei observa de la bun inceput ce trebuie sa imbunatatesti si, cel mai
important, vei sti daca poti face fata acestor provocari.